ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
✅ Що таке РСО?
Рейтингова Система Оцінювання (РСО) – це система визначення оцінки за результатами вивчення освітнього компоненту шляхом нарахування балів за виконання здобувачем вищої освіти встановлених видів робіт.
Для побудови РСО передусім має бути визначено систему контрольних заходів з освітнього компоненту: поточний контроль на практичних і семінарських заняттях, колоквіуми, звіти та захист лабораторних робіт (комп’ютерних практикумів), певне індивідуальне семестрове завдання тощо. Виконуючи передбачені види робіт, студент збільшує свій рейтинговий бал з освітнього компоненту.
РСО доводиться до відома студентів на першому занятті з певної дисципліни, видається старості групи та розміщується в системі «Електронний кампус».
✅ Що таке календарний контроль? Для кого він проводиться і коли?
Календарний контроль проводиться з метою моніторингу виконання здобувачами індивідуальних навчальних планів згідно з графіком навчального процесу.
Календарний контроль проводиться як на бакалавраті, так і в магістратурі з кожної навчальної дисципліни (освітнього компонента), як правило, на 7-8 та 14-15 тижнях кожного семестру навчання здобувачів, і реалізується шляхом визначення рівня відповідності поточних досягнень (рейтингу) здобувача встановленим і визначеним в РСО критеріям.
✅ Як отримати позитивні результати календарного контролю?
Умовою отримання позитивної оцінки з календарного контролю з навчальної дисципліни (освітнього компонента) є значення поточного рейтингу здобувача не менше, ніж 50 % від максимально можливого на час проведення такого контролю.
✅ Як дізнатись результати календарного контролю з дисциплін?
Результати календарного контролю вносяться викладачами в обов’язковому порядку до модуля Календарний контроль системи Електронний кампус.
✅ Що буде якщо я отримаю незадовільні результати календарного контролю?
Незадовільний результат двох календарних контролів з дисципліни/курсового проєкту/курсової роботи свідчить про те, що ви недостатньо уваги приділяєте навчанню – результатом може стати ваш недопуск до семестрового контролю з цих освітніх компонентів. Якщо хочете уникнути подібної ситуації – до початку семестрового контролю необхідно виконати усі умови допуску, які передбачені РСО з кожної дисципліни/курсового проєкту/курсової роботи.
✅ Якщо я вже маю негативні результати з першого календарного контролю з даної дисципліни чи стане це підставою для незадовільного результату з другого контролю?
Ні, якщо наразі ви ліквідували відставання в виконанні поточних видів робіт (домашні завдання, контрольні роботи, розрахункові роботи, лабораторні роботи), що призвели до попередніх негативних результатів і не наробили нових заборгованостей, то результат другого календарного контролю теоретично має бути позитивним… Якщо ж ні, то так, ви вдруге отримаєте незадовільну оцінку.
✅ Що буде, якщо з дисципліни маю незадовільні результати з обох календарних контролів?
Це означає, що у вас є всі шанси бути недопущеним до семестрового контролю (залік, екзамен) з даної дисципліни і, якщо кафедра після консультації з викладачем не допустить вас до ліквідації академічної заборгованості, то у вас реальні шанси бути відрахованим за невиконання індивідуального навчального плану.
✅ Чи можна виправити результати календарного контролю?
Ви можете надолужити відставання з певної дисципліни і закрити всі поточні борги до моменту проведення заліку чи екзамену. Але факт отримання незадовільного результату ви не зміните.
✅ Чи можуть мене відрахувати за результатами календарних контролів?
Відповідальною за підготовку студентів є випускаюча кафедра. Якщо у вас з навчанням все настільки погано, що кафедра не бачить у вас свого студента, то вона може не допустити вас до ліквідації академічної заборгованості з тих дисциплін, де ви отримаєте недопуск до заліків/екзаменів. Фактично це призведе до відрахування вас за результатами семестрового контролю як такого, що не виконав індивідуальний навчальний план. Тому краще цей варіант не допускати.
✅ Що потрібно, щоб допуститись до ліквідації заборгованості?
Якщо студент не був допущений до складання заліків чи екзаменів (отримав «не допущено»), то допуск до перескладань дає випускова кафедра. При цьому потрібно доробити все, що не доробили протягом семестру – доздати лабораторні роботи, комп’ютерні практикуми, розрахункові роботи і т.п. Допуск дає кафедра, де ви навчаєтесь.
Якщо студент був допущений до складання заліків чи екзаменів але отримав оцінки «незадовільно», був усунений з заліку/екзамену чи не з’явився на них – він іде на перескладання без додаткових умов допуску до них.
✅ Чи потрібно писати якісь заяви, щоб допуститись до перескладань?
Ні, не потрібно. Якщо ви були допущені до семестрового контролю, але отримали оцінки «незадовільно», були усунені з заходів семестрового контролю або не з’явились на них, то вас буде включено до додаткових відомостей автоматично.
Проте допуск студентів, які мали відмітку «не допущено», здійснюється лише за рішенням випускової кафедри (див. попередній пункт).
✅ Скільки заборгованостей я можу ліквідувати?
Теоретично – стільки, скільки маєте. Практично – якщо боргів дуже багато, у вас можуть накладатись дати та час перескладань і ви можете фізично не встигнути здати все.
✅ Як відбувається ліквідація академічної заборгованості?
Дистанційно. Вимоги до проведення контрольних заходів (заліки, екзамени) – такі ж, як і під час сесії.
✅ Які терміни ліквідації академічної заборгованості?
Для денної форми навчання протягом тижня по закінченню сесії (конкретні дати встановлюються щосеместрово) з кожної дисципліни буде призначено по дві спроби ліквідувати академічну заборгованість – три дні для першої спроби, і наступні три дні – для другої спроби.
По формі навчання без відриву від виробництва (заочна форма) – ліквідація заборгованостей здійснюється протягом тижня після закінчення сесії на конкретному навчальному курсі кожного факультету/інституту відповідно до графіку навчального процесу на певний навчальний рік, затвердженого Першим проректором.
Графік ліквідації академічної заборгованості на відповідному факультеті/інституті повинен бути оприлюднений не пізніше завершення сесії для денної форми. А для заочної форми – не пізніше дати закінчення сесії, згідно з графіком навчального процесу.
Якщо ви приймаєте рішення про повторне вивчення якоїсь з дисциплін, з яких ви маєте академічну заборгованість, заяву про це потрібно написати ДО ПОЧАТКУ терміну ліквідації академічної заборгованості.
✅ Що робити, якщо завершенню ліквідації академічної заборгованості все ще залишились борги?
– Якщо ви вже використали дві спроби ліквідації заборгованості, то нічого більше зробити неможливо – ви йдете на відрахування.
– Якщо вас кафедра не допустила до ліквідації заборгованості з дисциплін, де ви отримали недопуск в період заліків/екзаменів – нічого, ви йдете на відрахування.
– Якщо ви до початку ліквідації заборгованості написали заяву про повторне вивчення дисциплін чи пролонгацію ліквідації заборгованості в рамках надання додаткових освітніх послуг (як академічної різниці) – ліквідувати заборгованості в терміни, встановлені вам факультетом/інститутом за вашою заявою та рішенням декана/директора.
✅ Чи можу я повторно вивчити дисципліну, з якої у мене незадовільна оцінка та продовжити навчання?
Так! Повторно можно вивчати не більше двох дисциплін. Але це теж платно. Вартість буде залежати від обсягу тих послуг, які вам будуть надаватись та від того чи будуть з вами працювати індивідуально, чи ви будете навчатись в групі. Це також можливо тільки, якщо є згода кафедри, де ви навчаєтесь, та викладача, який у вас вів певну дисципліну.
Якщо згоди викладача і кафедр не отримано, то ви з великою ймовірністю йдете на відрахування.
Якщо ви приймаєте рішення про повторне вивчення якоїсь з дисциплін, з яких ви маєте академічну заборгованість, заяву про це потрібно написати до початку перескладань.
✅ Можна скласти екзамен після його складання (наприклад минулого року) щоб підвищити оцінку? Якщо можна то як будуть рахуватися бали які ставляться протягом семестру чи вони не зміняться?
1. Так, можна перездати предмет для підвищення оцінки.
Складання екзамену для підвищення позитивної оцінки допускається не більше ніж з трьох КМ (за винятком захисту курсових проектів/робіт та практик) за весь період навчання за певним РВО. Дозвіл на це дає директор інституту/декан факультету на підставі заяви студента за погодженням із завідувачем відповідної кафедри та студентської ради. Екзамен приймає комісія у складі двох викладачів.
2. Не вплинуть.
ВІДРАХУВАННЯ, ПОНОВЛЕННЯ, ПЕРЕВЕДЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ
✅ Що є підставами для відрахування здобувача вищої освіти?
завершення навчання за відповідною освітньою (науковою) програмою;
власне бажання;
переведення до іншого навчального закладу;
невиконання індивідуального навчального плану;
порушення умов договору (контракту), укладеного між закладом вищої освіти та особою, яка навчається, або фізичною (юридичною) особою, яка оплачує таке навчання;
інші випадки, передбачені законом.
Детально про відрахування.
✅ Чи можу я поновитись одразу на той самий курс і продовжити навчання з наступного семестру?
Студенти 1-го курсу права на поновлення не мають – виключно повторний вступ на 1й курс.
Якщо ви не студент 1-го курсу, то теоретично так. Але – до початку наступного семестру ви маєте ліквідувати наявну у вас академічну заборгованість як академічну різницю (Положення про надання додаткових освітніх послуг здобувачам вищої освіти в КПІ ім. Ігоря Сікорського), якщо ви поновлюєтесь в ту ж групу, де навчались. Або ж ліквідувати академічну різницю, обумовлену відмінністю в навчальних планах – якщо ви поновлюєтесь на іншу кафедру, факультет/інститут в межах КПІ ім. Ігоря Сікорського.
В обох випадках:
ліквідація академічної різниці до початку навчання або до встановленого деканатом терміну (у виняткових випадках).
обсяг академічної різниці не більше 20 кредитів (чим менше, тим краще),
✅ Я можу поновитись лише на кафедру звідки відрахований?
Умовою поновлення є:
- академічна різниця до 20 кредитів,
- ліквідація академічної різниці до початку навчання або до терміну, встановленого деканатом,
- відповідність вимогам до вступників на освітню програму, куди ви поновлюєтесь.
Тому можете поновитись туди, де виконуються ці вимоги. Навіть, на іншу кафедру, інший факультет/інститут.
✅ Чи можна поновитись на бюджет?
За рішенням кафедри/факультету (інституту) куди ви поновлюєтесь.
Однією з головних умов є наявність бюджетних місць.
✅ Чи є можливість перевестись з контракту на бюджет під час навчання?
Якщо звільняються бюджетні місця та ти маєш граний середній бал, шанси є, проте такі випадки поодинокі.
✅ Чи можна переводитись після вступу з факультету на факультет?
Це питання вирішується на рівні деканатів факультетів та навчально-наукових інститутів КПІ ім. Ігоря Сікорського, потрібно буде складати академічну різницю, але такі випадки існують.
✅ Яка максимальна академічна різниця для переведення з одного ЗВО в інший?
Загалом обсяг додаткових кредитів, які студент може отримати за навчальний рік (повторне вивчення дисциплін, ліквідація академічної різниці), не повинен перевищувати 20 кредитів за рік. Максимально допустимий обсяг академічної різниці при поновленні, переведенні студента або зарахуванні на другий – третій курси на основі здобутого рівня молодшого спеціаліста встановлюється вищим навчальним закладом, але не може перевищувати 20 кредитів (10 кредитів при зарахуванні на останній курс чи рік навчання).
Про Методичні рекомендації щодо запровадження Європейської кредитно-трансферної системи та її ключових документів у вищих навчальних закладах -http://kpi.ua/metod.
Розрахунок адемічної різниці здійснюється в деканаті
✅ З яких причин можна взяти академічну відпустку, і чи залишуся я після неї на бюджеті чи можна буде відновиться тільки на контракт?
1. Академічна відпустка – це перерва у навчанні, право на яку студент отримує у випадку зниження працездатності внаслідок порушень функцій організму, що зумовлені гострим захворюванням і потребують тривалого відновлювального періоду лікування, загостреннями хронічних захворювань або частими захворюваннями (понад один місяць за семестр); анатомічними дефектами, які не дають змоги провести відновлювальне лікування під час навчання. Максимальна тривалість академічної відпустки встановлюється до одного року. При необхідності тривалість академічної відпустки може бути подовжена ще на один рік. Академічна відпустка за медичними показаннями надається студентам на підставі висновку лікарсько-консультативної комісії (ЛКК) студентської поліклініки. Надання академічної відпустки оформляється відповідним наказом ректора із зазначенням підстави надання відпустки та її терміну. За весь період навчання студент може скористатися правом на отримання академічної відпустки, як правило, один раз. Див. “Положення про академічні відпустки та повторне навчання в вищих закладах освіти”: Наказ Міністра освіти і науки України.
2. Особи, які навчались за рахунок коштів державного бюджету, користуються пріоритетним правом при переведенні та поновленні на місця державного замовлення за умови наявності таких вакантних місць. При відсутності вакантних держбюджетних місць вищезгадані особи за їх згодою можуть бути переведені або поновлені на навчання з оплатою з інших джерел фінансування.
Отримати консультацію Ви можете в юридичному відділі Університету, 1 корпус 296 кімната.
✅ Я не поступив на бюджетну форму навчання і пішов на контрактну форму навчання, чи маю я змогу перевестись на бюджет? При яких умовах це здійснюєтся?
Згідно з Положенням про організацію навчального процесу в НТУУ “КПІ” студенти після першого курсу мають право на «переведення на денну форму навчання та на місця з бюджетним фінансуванням за конкурсом, на підставі рішення Вченої ради факультету (інституту) з урахуванням успішності навчання студента та його соціального положення». Основні умови – наявність вільних бюджетних місць, Ваше відмінне навчання, наукові дослідження та соціальна/громадська робота. Подробиці можна отримати в деканаті Вашого підрозділу.
ЕЛЕКТРОНННИЙ КАМПУС
✅ Як зареєструватися в кампусі або отримати логін та пароль?
Зверніться до вашого академ.куратора.
✅ Як відновити пароль?
Якщо ви змінювали пароль і додавали електронну пошту, то для відновлення паролю скористайтесь кнопкою на панелі авторизації.
Якщо ви не змінювали пароль або не певні в цьому, то для відновлення паролю – див. п.1 вище.
✅ Що робити, якщо в мене в кабінеті студента неправильна група?
В такому випадку потрібно звернутися до деканату вашого підрозділу, щоб відповідальна особа розподілила студентів по групам.
✅ Що робити, якщо в мене в Поточному контролі в кабінеті студента зайві (вибіркові) дисципліни?
Зв’язатися через старосту або одногрупників із викладачем і попросити видалити вас зі списку.
АКАДЕМІЧНА СТИПЕНДІЯ
✅ Який розмір академічної стипендії?
Мінімальна, звичайна — 2000,00
Відмінник, звичайна — 2910,00
Мінімальна, окремі спеціальності — 2550,00
Відмінник, окремі спеціальності — 3711,00
Кабінету Міністрів України — 4000,00
Президента України — 4400,00
Верховної Ради України — 4400,00
✅ Як призначаються академічні стипендії студентам першого курсу?
🔸 Алгоритм:
• Після зарахування студентів на навчання – підраховується загальна кількість усіх студентів бюджетної форми навчання на спеціальності.
• На основі конкурсного балу здобутого під час вступу формується рейтинг.
• Академічну стипендію отримує 40% від усіх осіб з рейтингу першого курсу бюджетної форми навчання, які посіли найвищі рейтингові позиції при вступі на свою спеціальність свого факультету/НН інституту відповідно до конкурсного бала.
🔸 Акценти:
• Стипендія призначається на один семестр до визначення результатів семестрового контролю.
• Стипендія призначається в мінімальному розмірі (без підвищених).
• Розмір мінімальної стипендії для першого курсу становить 2000 грн або 2550 грн для окремих спеціальностей (закон).
• Свій конкурсний бал ви можете порахувати в калькуляторі конкурсного бала до КПІ ім. Ігоря Сікорського.
✅ Як вирахувати рейтинг успішності?
Рейтинг успішності = 0,95*середній бал+0,05*додаткові бали.
✅ Хто потрапляє до рейтингу успішності?
До рейтингу включаються усі студенти, які навчаються за кошти державного бюджету і які вчасно і без перескладань склали семестровий контроль.
✅ Чи усі студенти, які включені до рейтингу, отримують академічну стипендію? Хто отримує академічну стипендію за особливі успіхи у навчанні?
Академічну стипендію отримує до 40 % студентів на спеціальності, які включені до рейтингу, від кількості студентів-бюджетників на відповідному факультеті/інституті, курсі, спеціальності. З них, стипендію за особливі успіхи у навчанні отримує до 25 % студентів, рейтинг успішності яких вище 85 балів.
Наприклад, якщо на спеціальності за рахунок коштів державного бюджету навчається 100 студентів, до рейтингу успішності потрапило 75 студентів, академічну стипендію отримає 40 студентів, які посіли найвищі рейтингові позиції. З 40 стипендіатів 11 студентів отримають стипендію за особливі успіхи у навчанні, у разі, якщо їх рейтинг успішності вище 85 балів. Округлення здійснюється завжди в меншу сторону.
✅ Де можна побачити рейтинги успішності?
Після завершення семестрового контролю рейтинги успішності оприлюднюються на сайті Департаменту навчально-виховної роботи, і на сайті кафедрі.
✅ Що робити якщо не вірно порахований рейтинг успішності?
Потрібно звернутися до деканату свого факультету/інституту.
✅ Як призначається академічна стипендії студентам першого курсу?
Мінімальна академічна стипендія студентам першого курсу призначається на підставі конкурсного балу здобутого під час вступу. Призначається стипендія на семестр до визначення результатів семестрового контролю. Розмір такої стипендії становить 2000 грн., а для окремих спеціальностей 2550 грн.
Мінімальну академічну стипендію отримує 40 % осіб першого курсу, які посіли найвищі рейтингові позиції при вступі на свою спеціальність відповідно до конкурсного бала.
✅ Кому і як призначається соціальна стипендія?
Право на соціальні стипендії мають студенти, які навчаються за державним замовленням, не отримують академічних стипендій та не перебувають в академічній відпустці, а саме:
студенти, які проживають у населених пунктах на лінії зіткнення
студенти-сироти
студенти, які постраждали внаслідок ЧАЕС
студенти шахтарі
студенти-діти шахтарів
особи, визнані постраждалими учасниками Революції Гідності, учасниками бойових дій та їх діти
студенти, один з батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення АТО або ООС
студенти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту
студенти – внутрішньо переміщені особи
студенти з інвалідністю
студенти із малозабезпечених сімей
студенти з інвалідністю внаслідок війни та діти осіб з інвалідністю внаслідок війни
✅ Який розмір соціальної стипендії?
Соціальна стипендія призначається починаючи з місяця звернення за її наданням та виплачується щомісяця в такому розмірі:
студентам з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також студентів, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків, – 2360 гривень.
студентам, які мають право на призначення соціальних стипендій, – 1180 гривень;
✅ Кому виплачується одночасно дві стипендії?
Дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, а також студентам, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків, може виплачуватися одночасно соціальна стипендія та академічна стипендія у разі їх успішного навчання.
Інші категорії студентів при набутті права на академічну стипендію мають написати заяву про вибір стипендії.
✅ Куди звертатися для оформлення соціальної стипендії?
Для отримання соціальної стипендії студенти звертаються до відповідальної особи за призначення соціальних стипендій на факультеті/інституті.
✅ У якому банку оформлювати картку для отримання стипендії?
Щоб оформити картку для отримання стипендії студенту першого курсу БАКАЛАВРАТУ потрібно виконати наступні кроки (кожного року надаються на каналі КПІ_стипендія та ДНВР):
- Дізнатись за яким банком закріплений ваш факультет/НН інститут.
- Виконати дії, зазначені в інструкції конкретного банку.
УВАГА! ЛИШЕ ПІСЛЯ отримання першої стипендії на картку, оформлену по даній інструкції, будь-який студент, за бажанням, зможе змінити банк.
✅ Чи можу я змінити банк для отримання стипендії?
Нагадуємо, ви легко можете змінити банк для отримання стипендії на будь-який інший, з якими співпрацює КПІ (перелік банків + Монобанк). Ці ж інструкції підходять у випадку, якщо ви оформлюєте стипендіальну картку вперше.
Інструкція зміни / оформлення банківської картки для отримання стипендії.
✅ Де можна почитати / дізнатися умови отримання іменних та інших стипендій, вище ніж підвищена?
На сьогодні в КПІ існує більше 200 іменних (персональних) стипендій, з яких 177 державних. Це стипендії Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, іменні стипендії ім. І. Курчатова, стипендії ректора НТУУ “КПІ”, соціальна стипендія Верховної Ради та Кабінету Міністрів України та факультетські стипендії відомих учених.
Конкретну інформацію по вимогам і правилам подачі документів можна отримати в деканаті підрозділу. Кандидати на отримання стипендій від державних органів висуваються Вченою радою університету за поданням деканів. Кандидати на отримання стипендій імені визначних вчених встановлюються рішенням Вчених рад підрозділів.
ІНШІ ПИТАННЯ ПО НАВЧАННЮ
✅ Чи проводять викладачі кафедри консультації після пар?
Так. Кожного семестру викладачі складають графік консультацій, з яким можна познайомитися на сайті кафедри тут.
✅ Де я можу отримати довідку про доходи?
Довідку доходи студента видає бухгалтерія КПІ. Для замовлення довідки про доходи потрібно надіслати запит, підписаний КЕП (він же ЕЦП) на електронну адресу бухгалтерії КПІ відповідного факультету/НН інституту.
✅ Де і як отримати документи про попередню освіту?
Де: відділ навчально-виховної роботи, каб. 107, 1 корпус (Відділ навчально-виховної роботи у 1-му корпусі)
Коли працює відділ: режим видачі документів: пн-пт з 9:00 до 10:00 та з 14:00 до 16:00.
Якщо ваші документи забирає довірена особа Вона повинна мати нотаріально завірену довіреність, яка дозволяє отримувати документи, та паспорт, на який іде посилання в довіреності.
Якщо ви забираєте документи особисто, то при собі мати паспорт або інший документ для підтвердження особи;
✅ Як отримати студентський квиток в КПІ?
Для того, щоб у застосунку користуватися Е-квитком, студенту потрібно у деканаті свого факультету/навчально-наукового інституту замовити та отримати пластиковий студентський квиток державного зразка. Завантажити на смартфон додаток онлайн-сервісу державних послуг «Дія» та пройти ідентифікацію в ньому.
✅ Чи є в КПІ ім. Ігоря Сікорського військова кафедра і чи можна туди вступити?
Так, у КПІ ім. Ігоря Сікорського є військова кафедра і туди можна вступити, але навчання там платне.
✅ Як отримати довідку про те, що я навчався на денному відділенні факультету (в пенсійному фонді не знають, що заочний і вечірній факультети тоді були окремо).
Студентам КПІ довідки для різних організацій видає деканат.
Випускникам та бувшим студентам КПІ довідки видає архів КПІ ім. Ігоря Сікорського (корпус 16).
При собі мати паспорт, ксерокопію першої і другої сторінки паспорта (якщо була зміна прізвища, необхідно принести відповідні документи).
Іногородні громадяни можуть направити відповідний запит на адресу університету (03056, м.Київ-56, проспект Перемоги, 37). В листі вказати прізвище, ім’я та по-батькові українською мовою і роки навчання.
✅ Чи є можливість відвідувати додаткові курси в КПІ, якщо в мене є проблем з певних дисциплін?
У КПІ є Адаптаційні курси з фундаментальних дисциплін для студентів 1 курсу КПІ ім. Ігоря Сікорського. Висококваліфіковані, досвідчені викладачі профільних кафедр університету допоможуть кожному слухачеві адаптаційних курсів:
- усунути прогалини в знаннях з фундаментальних дисциплін;
- перешкоди для ефективного засвоєння матеріалу й успішного навчання в університеті з урахуванням специфіки викладання дисциплін для різних спеціальностей;
- отримати додаткові бали з обраних предметів до формування рейтингу в перший семестровий контроль.
Основні деталі щодо курсів:
- Усі деталі на сайті: http://eqmi.kpi.ua/
- Навчання платне. Можлива оплата посеместрово.
- Поглиблений курс. Дисципліни на вибір: вища математика, фізика.
- Дистанційна форма навчання. Групи до 20 слухачів.
З питаннями щодо курсів та їх вартості звертайтеся за телефонами +38 (044) 204 90 53; +38 (063) 514 32 52; +38 (097) 710 14 58; +38 (063) 955 08 46; +38 (097) 628 06 22; +38 (050) 448 28 11 (пн-пт 09:00-17:00, сб 10:00-16:00) або e-mail: sdp@kpi.ua. Особисто задати питання можна за адресою вул. Політехнічна, 14 (корпус 16, кабінет 122, 124).
✅ Після захисту дипломної роботи в КПІ я не зміг забрати диплом магістра. Як мені отримати свій диплом?
Документи про вищу освіту зберігаються протягом одного року з дати видачі вказаної в документі. [Відповідно до ПОРЯДКУ замовлення, виготовлення, видачі, обліку документів про вищу освіту та додатків до дипломів європейського зразка – https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1496-16#Text.
Якщо випускник не отримав документ про вищу освіту, він впродовж року від дати видачі, вказаної в документі, може звернутися на факультет/інститут з заявою на ім’я декана/директора на його отримання.
У разі завершення терміну зберігання документу про вищу освіту, замовляється повторне його виготовлення. Випускник має звернутись в деканат свого факультету/інституту та подати наступний пакет документів:
довідка з архіву або з факультету/інституту (залежно від року закінчення навчального закладу) в якій підтверджено навчання даної особи.
заява на ім’я проректора;
копія паспорта громадянина України й паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у разі відсутності паспорта громадянина України для виїзду за кордон, випускник подає заяву, у якій вказує Ім’я та Прізвище латиницею за правилами транслітерації згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2010 р. № 55, погоджуючи таким чином транслітерацію Імені та Прізвища);
копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків;
квитанція про оплату;
згода на обробку персональних даних;
копія свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану (у випадку зміни прізвища тощо);
копія попереднього документа про вищу освіту (диплом або атестат);
✅ Чи можливі зміни в розкладі пар чи іспитів, опублікованих на http://roz.kpi.ua?
Так, зміни в розкладі можливі.
Традиційно перші два тижні після початку занять відбувається узгодження розкладу. В цей час на прохання студентів (лист на ім’я завідувача кафедри), згодою викладачів та можливістю аудиторного фонду можна перенести пари на більш зручний час / у більш зручнішу аудиторію.
Також зміни можливі з причин форс-мажорних обставин (холод/спека/епідемія) та у зв’язку із змінами розкладів свят.
Актуальну інформацію по розкладу можна отримати в деканаті вашого підрозділу. Оголошення про зміни графіку до свят публікуються на http://kpi.ua/board-holidays.
✅ Чи відрахують мене, якщо в мене дуже багато пропусків, але при цьому успішність в мене нормальна успішність?
Відвідування (чи його відсутність) не зазначено серед можливих причин відрахування. Але низька відвідуваність може стати причиною неатестації, недопуску і, як наслідок, відрахування. Все залежить від Вас, причин пропусків, наявності документів стосовно пропусків, і ставлення керівництва підрозділу до організації учбового процесу. Підходите в деканат і обговорюєте.