Команда MacPaw провела дослідження бренду роботодавця серед українських продуктових ІТ-компаній.
Метою дослідження було встановити, що цікавить та мотивує українських айтівців при співпраці з українськими продуктовими ІТ-компаніями, а також які фактори вони вважають найважливішими при виборі роботодавця.
Головні джерела інформації про IT новини для IT-фахівців(-чинь)
Усі фахівці (-чині) виділяють Telegram-канали та соціальні медіа як одне з основних джерел інформації, де вони дізнаються новини про IT.
Профільні медіа є джерелами інформації про IT-галузь для 35% спеціалістів (-ок), але також 29% респондентів (-ок) надають перевагу сторінкам ІТ-компаній у соціальних мережах, а ще 22% – подкастам, а 20% – конференціям, вебінарам та іншим бізнес-заходам.
HR Specialists та Designers відзначають також, що спираються на відгуки друзів та знайомих при виборі місця роботи. Product Managers дізнаються інформацію з подкастів, а інженери (-ки) – з профільних медіа.
Головні джерела інформації про IT новини для IT-фахівців(-чинь)
Узагальнені портрети українських IT-фахівців(-чинь)
Приєднуйся до Speka у телеграм
Третина дизайнерів (-ок) – у віці до 25 років, а найбільша частка фахівців 35+ – серед software інженерів (-ок).
Серед спеціалістів (-ок), що наразі перебувають за кордоном, найбільше – HR Specialists.
Для дизайнерів (-ок) та HR-спеціалістів(-ок) важливим критерієм є гнучкість щодо місця та часу роботи, а для Product Managers та Software Engineers – фінансова надійність та стабільність компанії.
Цікавим фактом, який відрізняє дизайнерів (-ок) від інших є пріоритезація підтримки інклюзивності та різноманітності.
Демографія IT-фахівців(-чинь)
Вік більшості (62%) опитаних респондентів (-ок) варіюється в межах 26-35 років. 54% з тих, хто взяв участь у дослідженні – жінки.
Демографія IT-фахівців(-чинь)
На момент участі у дослідженні 83% спеціалістів (-ок) проживали в Україні, а 6% – за кордоном. Найпопулярніша країна серед тих людей, хто перебуває за кордоном – Польща.
Опитані спеціалісти (-ки) також поділились своїми планами щодо переїзду після війни. 24% респондентів (-ок) не планують нікуди переїжджати, 35% на питання щодо переїзду відповідають “навряд чи”, 23% – не певні, а 18% відповідають на це питання словами “скоріше так”, або “так”.
Плани щодо переїзду після війни
Грейд та посада IT-фахівців(-чинь)
Найчастіше участь у дослідженні брали Software Engineers (16%), наступними йдуть HR Specialists (10%), Marketing specialists (9%), Designers (7%) та Data Science Specialists (6%).
Грейд та посада IT-фахівців(-чинь)
Найбільша кількість опитуваних (37%) має понад 7 років досвіду та 3-6 років досвіду (33.2%).
В основному, у дослідженні брали участь Senior (36%) та Middle-спеціалісти (-ки) (34%).